Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 16 lut 2015, 21:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Witam,
niby to proste, ale głupie ...
Jadąc na przegląd techniczny muszę mieć legalizacje... , ale jej nie mam, bo auto sprowadzone, zagraniczna legalizacja się skończyła miesiąc temu ... więc powinienem zrobić najpierw legalizacje - niby proste i zrozumiałe - ok, ale robiąc tą legalizacje mam auto na zagranicznych próbnych numerach lub polskich czerwonych więc pan od tacho w danych wpisze mi nr obecnych tablic i tu robi się klops, bo za chwilę będę mieć właściwe ,stałe nr rejestracyjne które znów trzeba będzie wprowadzić w tacho - czyli robić legalizację od nowa :twisted: Reasumując muszę zrobić dwie legalizację w przeciągu paru dni, ba nawet jednego dnia ...
Da się to prawnie obejść?? Czy czarne jest czarne, białe jest białe i nie ma nad czym ubolewać tylko wyrzucić blisko 500zł w błoto??

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 16 lut 2015, 21:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Szukaj stacji diagnostycznej która zrobi przegląd bez legalizacji. Oczywiści po zrobieniu radzę zrobić legalizację. Diagnosta powinien przymknąć oko. Przerabiałem ten temat często i inaczej się nie da.


Post Wysłano: 16 lut 2015, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Że legalizacja być musi to oczywiste i auto naczepy bez niej by nie dostało to pewne. W sumie to chyba pierwszy raz się mi zdarzyło auto bez ważnej legalizacji i właśnie moja stacja mnie wydymała dziś - ojciec z całym taborem od 30 lat tam jeździ, ja od kuźwa simsonków i innych popierdółek jak się zaczynało czyli też ponad 20 lat i się kuźwa uwziął - rozumiem jakbym chciał gościa na minę wpuścić, jakieś przebijane nr, przerabiane auta, hamulców zero - ale nie takie coś dla stałego klienta, chyba trzeba będzie stacje zmienić na konkurencyjną ... A dziś ostatni dzień ważności żółtych blach był...

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 16 lut 2015, 21:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Że legalizacja być musi to oczywiste i auto naczepy bez niej by nie dostało to pewne. W sumie to chyba pierwszy raz się mi zdarzyło auto bez ważnej legalizacji i właśnie moja stacja mnie wydymała dziś - ojciec z całym taborem od 30 lat tam jeździ, ja od kuźwa simsonków i innych popierdółek jak się zaczynało czyli też ponad 20 lat i się kuźwa uwziął - rozumiem jakbym chciał gościa na minę wpuścić, jakieś przebijane nr, przerabiane auta, hamulców zero - ale nie takie coś dla stałego klienta, chyba trzeba będzie stacje zmienić na konkurencyjną ... A dziś ostatni dzień ważności żółtych blach był...
Gdyby ważność tablic/ubezpieczenia skończyła się to musisz jeszcze tablice mieć do przeglądu.

Zgodnie z przepisami postąpił diagnosta, nic mu nie zrobisz. Ja miałem ten sam problem i zmieniłem stacje. Przy samochodach sprowadzonych jest to problematyczne ale jeden może, drugi już nie.


Post Wysłano: 16 lut 2015, 23:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Wiem, że zgodnie z prawem, ale się tyle lat korzysta z jednej stacji, by trochę zaufania miedzy sobą mieć i na taką pierdołę oko można było przymknąć. Ale cóż jak nie można to nie ...
Podjadę do serwisu który ma stacje diagnostyczna i legalizacje tacho i zrobię to w inny sposób - poproszę o zrobienie przeglądu bez legalizacji, w osobówkę papiery, zarejestruję auto, wrócę po ciągnik i nim opuszczę serwis zrobię legalizację - dni będą się zgadzały - myślę ,że to powinno przejść.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 17 lut 2015, 8:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 sty 2007, 22:50
Posty: 782
Lokalizacja: Ślesin / Konin

Cytuj:
Wiem, że zgodnie z prawem, ale się tyle lat korzysta z jednej stacji, by trochę zaufania miedzy sobą mieć i na taką pierdołę oko można było przymknąć. Ale cóż jak nie można to nie ...
Podjadę do serwisu który ma stacje diagnostyczna i legalizacje tacho i zrobię to w inny sposób - poproszę o zrobienie przeglądu bez legalizacji, w osobówkę papiery, zarejestruję auto, wrócę po ciągnik i nim opuszczę serwis zrobię legalizację - dni będą się zgadzały - myślę ,że to powinno przejść.
Też mnie to denerwuje ale większość diagnostów się boi tego. Poszukaj na stacji gdzie w okolicy są handlarze samochodów, powinni znać problem.


Post Wysłano: 17 lut 2015, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 maja 2007, 17:40
Posty: 2084
GG: 1
Samochód: Jelcz 105 ;P
Lokalizacja: DK94

Ewentualnie jeśli w wydziale komunikacji pracują ludzie a nie "urzędasy" to możesz poprosić o odłożenie jednego kompletu tablic, że zarejestrujesz np. tego samego lub następnego dnia a numery musisz mieć teraz tylko i wyłącznie do legalizacji tachografu.

_________________
Wysłano z budki telefonicznej...

Za Roburem wszyscy sznurem...


Post Wysłano: 17 lut 2015, 19:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6009
Samochód: Volvo FH

Ja zawsze na przeglądy prowadzam wozy bez legalizacji, bo do niej potrzebny jest właściwy numer rej. Jeszcze nigdy nie miałem z tym problemu, choć wierzę że ktoś chciał błysnąć i problem zrobił.

Jedź gdzie indziej, nie proś się. Kiedy za rok będą dzwonić że przeglądy wychodzą, poinformuj czemu nie dasz im zarobić.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 17 lut 2015, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2010, 11:59
Posty: 395
GG: 2244591
Samochód: MB Atego
Lokalizacja: Kluczbork OKL

Robisz legalizacje bez numerów a później Ci dopiszą jak będziesz miał blachy ;)

_________________
http://www.lechmot.pl
1.Twój problem nasze pieniądze.
2.Zawsze PIERWSI przy Tobie!.
3.Marudź ile chcesz a płać ile się należy!.


Post Wysłano: 17 lut 2015, 22:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Robisz legalizacje bez numerów a później Ci dopiszą jak będziesz miał blachy ;)
Każde wejście w tacho "widać", a po każdym wejściu prawnie potrzebujesz legalizacji.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: