Cytuj:
Cytuj:
Z ECASu pin 30 ( 70318 ) i pin 12 ( 70319 ) sa odpowiedzialne za zawory sterujace podnoszeniem osi wleczonej .Podaj tam napiecie ( odlacz sterownik najpierw ) i zobacz reakcje ( przynajmniej klikanie zaworow w bloku zaworowym) .Jak nie bedzie zadnej reakcji to szukaj przyczyny w okablowaniu lub samych zaworach .
W którym miejscu jest ta wtyczka z pinami o których piszesz ?
Zauważyłem że gdy jest włączone podnoszenie osi to nie da sie opuścić tyłka.
Dziś cały dzień spędzony pod paką. Rozpinałem wszystkie kostki i znalazłem która była bardzo skorodowana. drugiego końca na zdjęciu nie widać , jest dokładnie pod tą kostką przykraca sie ją od góry. Od czego to jest ?
Druga kostka w ogóle nie była podlaczona , dyndała obok. też nie mam pojecia od czego ona jest :
Pierwsze pytanie chłopie czym ty jeździsz bo to co ja widze ze zdjęć to KATASTROFA!!!
Ta kostka była odłączona i odłącz ją byś przypadkiem nie włączył interdera bo zagotujesz skrzynie.
A dlaczego zagotujesz bo ktoś który był totalnym debilem usunął rurę która odpowiada za chłodzenie dokładnie za odprowadzanie gorącego płynu który chłodzi wymiennik czyli chłodnice intardera.
Ręce opadają po prostu.
Ta kostka nie odpowiada za podnoszenie osi nie podpinaj jej broń boże po przypadkowo włączysz wajhe przy kierownicy i ugotujesz skrzynie.
Ja za tydzień będe w f 90 walczył z ośką dzwiganą bo mam kropka w kropkę ten sam objaw co u Ciebie to możemy podziałać.
Jak chcesz podziałać intarderem to pisz podpowiem co i jak żeby go uruchomić, ale jeżeli szefa nie stać na rurę która kosztuje 160zł brutto mówie tu o TGX bo dziś zmieniałem no to chłopie co to za chlebodawca ja siew pytam