Cytuj:
Silnik powinien być suchutki. One się nawet nie pocą, więc warto zerknąć jak wygląda. Problematyczna może być pompa wtryskowa, czy pali na zimnym, czy pali na ciepłym (przy tej temperaturze może być ciężko sprawdzić), sprzęgło możesz sprawdzić na wskaźniku przy skrzyni, tuleje w zawieszeniu wymieniłem praktycznie wszystkie i od tej pory, wymieniam tylko tuleje na stabilizatorze. Padły mi łożyska w skrzyni, podobno to się zdarza, więc proponowałbym sprawdzić czy nie ma gdzieś opiłków w oleju i olej wymieniać częściej niż zalecane przez producenta 200k. Możesz jeszcze zerknąć czy sprężarka nie pluje oleje, bo będzie się pokazywał na zaworze spustowym.
Większość rzeczy jest eksploatacyjna. Prócz skrzyni, nie miałem z nim problemów. Ogólnie wdzięczne auto.
Nie będzie się chyba czołgał pod samochodem na oględzinach i odkręcał przewody od kompresora.
Ja widzę to tak:
-Silnik odpala ciepły i zimny normalnie
-Skrzynia nie zgrzyta, najczęściej 6 i 5 bieg (zgrzytanie to początek końca)
-Spójrz na tarcze hamulcowe czy nie zardzewiałe, meritora zaciski są delikatne
-U dołu zbiorników pneumatycznych masz zaworki do spuszczania wody, jak wciśniesz i będzie kałuża to możesz urwać kilka stówek.