Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lis 2016, 19:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Witam co jakiś czas po komunikacie uruchomić silnik zapalam i nie ma dogrzewania ,od razu kontrolka nie mruga i nie słychać cykania przekaźnika, wyświetla awaria płomieniowego układu rozruchowego. Do momentu zapalenia silnika wszystko jest ok. świeca na pewno wtedy grzeje bo mam wskaźnik napięcia i widać wyraźny spadek,nie wiem czy dostaje paliwo bo żelazo zapalałem w zeszłym roku przy -20 bez świecy bezproblemowo.Czy jeśli świeca nie dostanie paliwa układ się wyłączy?Czy raczej przekaźnik nie daje napięcia?


Post Wysłano: 12 lis 2016, 20:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Sprawdź cewkę która podaje paliwo na świecę
Przedewszystkim sprawdź błędy w komputerze bodajże ZBR jest odpowiedzialny za świecę płomieniową
To będziesz wiedział co boli układ płomieniowy

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 15 lis 2016, 19:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2007, 17:41
Posty: 479
Lokalizacja: Gąsewo ( i tak nie wiesz gdzie to)

Dzięki za podpowiedź problem chyba rozwiązany.Błędów nie było ale problem był chyba w przegrzanym i pośniedziałym oczku na przewodzie prądowym od świecy.Teraz na rozżarzaniu przekaźnik cyka wolniej niż na dogrzewaniu.


Post Wysłano: 16 lis 2016, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Cytuj:
Dzięki za podpowiedź problem chyba rozwiązany.Błędów nie było ale problem był chyba w przegrzanym i pośniedziałym oczku na przewodzie prądowym od świecy.Teraz na rozżarzaniu przekaźnik cyka wolniej niż na dogrzewaniu.
W TGA idzie mała świeca płomieniowa nawet kabelek jest dużo cieńszy niż w f 2000. Tam dopiero zjada prąd :mrgreen: Aż światła w aucie przykasają :mrgreen:

_________________
MAN


Post Wysłano: 18 lis 2016, 10:28

MAN rozumiem, że za błąd: "Flame start failure" odpowiada kod: ZBR 03403-10?

Dziś rano właśnie mi wywaliło taki komunikat, diagnostyka wykazała go jako ACT, czyli aktywny.


Post Wysłano: 18 lis 2016, 11:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tak
Problem z samą świecą lub jej zasilaniem

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 12 paź 2020, 9:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 paź 2020, 9:07
Posty: 1

Witam, czy w przypadku problemów ze swieca lub jej zasilaniem komputer pokladowy moze pokazywać na desce napiecie 0,0v ? Prąd na aucie jest , światła świecą , a komp pokazuje 0,0v i nie odpala... czasami zaskoczy i pokaze 24v wtedy odpali. Ktoś coś podpowie ?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: