1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX). 2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy. 3. Opisujemy pojazd według wzoru: Marka: - Model: - Rok produkcji: - Przebieg: - Wyposażenie: - Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - Obsługiwane kierunki: - 4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe. 5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu. 6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
To jest E4 na temat spalania jeszcze za mało kilometrów zrobiłem aby się jednoznacznie wypowiedzieć
Na pewno trzeba by zmienić opony na osi napędowej na takie na jakich wyjechał z fabryki bo teraz jest na 295/80 a powinien być na 315/70 przez to też traci na mocy i przede wszystkim jest inne końcowe przełożenie
Po drugie muszę wyregulować poduszki bo tu są dwa zawory poziomujące i zależnie jak się wypoziomuje to skrzynia biegów raz tak raz inaczej zmienia biegi
Nowa maszyna dobrze się prezentuje widać że nie jest mocno zajechana w ciekawej konfiguracji. A mnie pozostaje tylko życzyć jak najwięcej bezawaryjnych kilometrów .
_________________ Bo życie człowieka to ciągła droga. Wilk 09 .
Tak to się prezentuje nowy nabytek
MAN TGA 26.480 5 STAR
Fajny ten twój TGA, rozumiem że poprzez konfigurację 6x2 jest kierownica o większej średnicy?
Co Ci tam brakuje do pełnego 5Star? Bo widzę że fotele bez skóry, wiec prawy też jest pewnie zwykły a nie taki [wycenzurowano] jak to w 5Star były?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Kierownica jest standardowa, tylko była obszyta skórą którą zerwałem bo bardziej szpeciła w tym stanie niż to wyglądało w obecnym stanie w dwóch miejscach skóra była przetarta.
Tak foteli brakuje, listew chromowanych, stolika na pulpicie
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Wiem że są dwa rodzaje kierownicy ale nie wiem czy się średnicą od siebie różnią.
To dobrze że Kierownik się nie znasz, myślisz że takie Volvo w takiej konfiguracji wygląda inaczej?
To ja bym chciał takiego BDFa to bym sobie zbiornik zamontował 810 litrów zamiast 480 litrów i był miód malina ciągnik a tak muszę zrobić małą żezbe aby wstawić drugi zbiornik paliwa
Wiem że są dwa rodzaje kierownicy ale nie wiem czy się średnicą od siebie różnią.
To dobrze że Kierownik się nie znasz, myślisz że takie Volvo w takiej konfiguracji wygląda inaczej?
To ja bym chciał takiego BDFa to bym sobie zbiornik zamontował 810 litrów zamiast 480 litrów i był miód malina ciągnik a tak muszę zrobić małą żezbe aby wstawić drugi zbiornik paliwa
Będzie ropowóz z boogie? Ile litrów zamierzasz tam upchać?
Co do paliwa to jak bym zmienił obecny zbiornik na większy to by było razem 1030 litrów a tak pewnie skończy się tylko na 930 litrach w obu zbiornikach
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Z powodu zimy projekt montażu zbiornika stoi w miejscu
Drugi zbiornik leży pod płotem, akumulatory powędrują za kabine lub po prawej stronie przy obecnym baku paliwa, kwestia odpowiedniej skrzynki na akumulatory bo sobie życzą za samą skrzynkę z 1,5 tyś
Zbiorniki powietrza pujdą w ramę między drugą a trzecią osią
_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
Serwis musi Ci dać specyfikację jaki kocioł może dźwignąć maksymalnie rama. Jeśli tego nie masz, a zbiornik inny niż seryjnie = mandat.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Kiedyś wujas pozgarniał mandaty w swoich autach, latał na zachód i BAG sprawdzało po VIN. jakie kotły mają być zamontowane w danym aucie, po kraju dokładnie zbiorników jeszcze przechodzi, ale na zagranice samopas to bardzo patowa sprawa...
Tym bardziej jak ewidentnie będzie widać że coś było dokładane...
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 38 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę