Cytuj:
Najwidoczniej bylem nie uwaznym sluchaczem na tym kursie co wychodzi teraz w praniu wlasnie w praktyce..
oczywiście, ale czy stać Cię na to?
jeżeli w wyniku kontroli wyjdzie płacić kary w tysiącach złotych lub gdy po wypadku wyjdzie, że jechałeś na przekroczonym czasie pracy i dostaniesz odsiadkę, to wtedy będziesz miał czas na czytanie i zrozumienie rozporządzenia 561/2006.
więc nie lepiej przeczytać to wcześniej?
nie wiem czego Ty od nas oczekujesz?
chcesz abyśmy przeczytali 561/2006, OK myśmy już to zrobili, ale Tobie nic to nie da.
mamy tutaj wklejać slajdy z PowerPointa z prezentacją lekcji o czasie pracy?
jeżeli chcesz dyskutować, pytać o czas pracy kierowcy, to musisz poznać przynajmniej podstawy wspomnianego rozporządzenia.
w Art. 2 masz do jakich przewozów stosuje się to rozporządzenie,
w Art. 3 gdzie to rozporządzenie nie obowiązuje,
w Art. 4 masz pojęcia podstawowe.
jeżeli sam tego nie przejdziesz to dalsza dyskusja staje się bezprzedmiotowa.
wygląda to tak jakby do klubu I ligi przyszedł piłkarz i w czasie meczu trzeba mu tłumaczyć, że nie wolno chwytać piłki ręką, że nie wolno kopać przeciwnika, że trzeba piłkę wbić do bramki - najlepiej przeciwnika, co to jest spalony, rzut rożny itp.
to nie ten poziom.