Rejestracja:25 gru 2016, 12:29 Posty: 28
Samochód: Man Tga
Witam wiem że było już kilka tematów ale nie znalazłem odp. Mam mana tga 410 silnik d28 na zwykłej pompie i wywala mi płyn chłodniczy korkiem od regulacji ciśnienia w układzie. Uszczelki pod głowicami raczej ok wymienione 2 lata temu i sprawdzone dzisiaj przez test na CO2, nowa chłodnica i pompa wody najdziwniejsze jest to że zaczyna wywalać płyn na zgaszonym silniku tak po 15 minutach po jego zgaszeniu.
Jeśli wykluczasz uszczelki pod głowicami, to zostaje kompresor.
Może ciśnienie powietrza się cofa, i idzie do układu chłodzenia.
To taka luźna dygresja, nie to że się znam co nie...
Rejestracja:25 gru 2016, 12:29 Posty: 28
Samochód: Man Tga
Tak ze 2 litry, jak zobaczyłem że leci odkręciłem korek od wlewu płynu i jak ciśnienie uszło to zaraz przestało lecieć. Ale była różnica poziomów płynu tam gdzie się wlewa płyn Sahara a gdzie uchodzi ciśnienie czubato
Rejestracja:25 gru 2016, 12:29 Posty: 28
Samochód: Man Tga
Dzisiaj samochód odpalony na 15 minut i po 2 h wyrzuciło płyn, jak dotąd wymieniłem tylko korek w chłodnicy...po odkręceniu korka wlewowego duże ciśnienie w układzie
ZNALEZIONE? ja mialem to samo obsady wtryskow w glowicach-w tym motorze to dosc typowe.generalnie nikt tego nie naprawia (a propo servis) do wymiany glowice. Ale Polok w gliwicach dorabiaja te tulejki i regeneruja te glowice.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 18 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę