Cytuj:
Natnij te co masz, zjeździj do wskaźnika TWI, I kup nowe.
Te Dunlopy, na autostradę niech będą, ale 16mm bierznika, szału nie robi, żeby nie powiedzieć że to nieporozumienie.
Sava to budżetowa, bez szału, bez tragedii. 19mm mięska, cicha, czoło węższe całe 25mm niż np ten Dunlop. Sądzę że zrobi te same kilometry lub więcej niż ten nieszczęsny Dunlop.
Jeśli chcesz mega trwałą oponę pod względem ścierania, to kup takie same Continentale. Cenowo jest ch UJ owo, ale jest trwała, śliska, ale trwała.
Bardzo dziękuję za odp.
No właśnie te Conti co mam są bardzo trwałe ale też mocno śliskie już jak było ok 8mm to podczas deszczu na mokrym asfalcie na górkach w Hiszpanii czy wyjazdach pod górkę potrafiło mielić kołami, zeszła zima i jazda po Pl pod górki też było ciężko, ślizgały się tak, że bałem się, że nie wjadę, ledwo ledwo się udawało
Dlatego teraz myślałem coś bardziej miękkiego, tyle, że w Hiszpanii mamy czasem załadunki na takich zadupiach gdzie nie ma asfaltu tylko gliniasta ziemia i kamienie mniejsze i większe...
Ok spróbuję z tym gumiarzem Hiszpańskim załatwić to nacięcie tak jak wysyłał kolega wyżej jak zaleca Continental zobaczymy co z tego wyjdzie.
Myślałem o tych nowych bo te Conti naprawdę swoje kilometry już zrobiły, ciężarów (23-24tony) pod ta chłodnia też się nadźwigały boję się by nie zaczęły gdzieś niedługo strzelać no i boję się o ta trakcję w zimę w Polsce Niemczech i Holandii.
Póki co te Conti miały nacięte tylko barki, reszta nie ruszana.