Strona 9 z 14 [ Posty: 271 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1114 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 gru 2021, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Cytuj:
Natnij te co masz, zjeździj do wskaźnika TWI, I kup nowe.

Te Dunlopy, na autostradę niech będą, ale 16mm bierznika, szału nie robi, żeby nie powiedzieć że to nieporozumienie.
Sava to budżetowa, bez szału, bez tragedii. 19mm mięska, cicha, czoło węższe całe 25mm niż np ten Dunlop. Sądzę że zrobi te same kilometry lub więcej niż ten nieszczęsny Dunlop.

Jeśli chcesz mega trwałą oponę pod względem ścierania, to kup takie same Continentale. Cenowo jest ch UJ owo, ale jest trwała, śliska, ale trwała.

Bardzo dziękuję za odp.

No właśnie te Conti co mam są bardzo trwałe ale też mocno śliskie już jak było ok 8mm to podczas deszczu na mokrym asfalcie na górkach w Hiszpanii czy wyjazdach pod górkę potrafiło mielić kołami, zeszła zima i jazda po Pl pod górki też było ciężko, ślizgały się tak, że bałem się, że nie wjadę, ledwo ledwo się udawało


Dlatego teraz myślałem coś bardziej miękkiego, tyle, że w Hiszpanii mamy czasem załadunki na takich zadupiach gdzie nie ma asfaltu tylko gliniasta ziemia i kamienie mniejsze i większe...

Ok spróbuję z tym gumiarzem Hiszpańskim załatwić to nacięcie tak jak wysyłał kolega wyżej jak zaleca Continental zobaczymy co z tego wyjdzie.

Myślałem o tych nowych bo te Conti naprawdę swoje kilometry już zrobiły, ciężarów (23-24tony) pod ta chłodnia też się nadźwigały boję się by nie zaczęły gdzieś niedługo strzelać no i boję się o ta trakcję w zimę w Polsce Niemczech i Holandii.

Póki co te Conti miały nacięte tylko barki, reszta nie ruszana.


Post Wysłano: 03 gru 2021, 11:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Panowie sorki za głupie pytanie ale tak jak pisałem jestem "nowy"

Gdzie jest w tych Conti ten wskaźnik TWI?


Post Wysłano: 03 gru 2021, 12:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

W każdej oponie są takie literki z boku opony na wysokości bieżnika. Choć może to być też taki znak.
Obrazek

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 04 gru 2021, 14:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Ok panowie takie coś nam pan Hiszpan powycinał

Teraz mamy 8-8.5mm bieżnika po tym pogłębieniu (zrobił nie do końca tak jak mu pokazywałem z katalogi Conti, szerokość nacięć zrobił trochę większa)

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 05 gru 2021, 5:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4071
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

:oops: ewidentnie mu nie poszło

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 05 gru 2021, 10:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

Ten hiszpan nie zabłysznął. Lepiej zajedź do Polski żeby podziadować. Na zachodzie sztuka nacinania wymiera. Ja nacinałem przed zimą Giti. Co prawda drugi raz wiec cała pogłębiona, za pierwszy otwarte barki i w środku zrobione odpływy. Musi byc naprawdę mokro i but w chłodnicy żeby mi zakręciło. A to Giti.
Obrazek
Obrazek


Post Wysłano: 05 gru 2021, 12:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Wiem, że średnio mu poszło...

Dałem de.bilowi wydrukowana kartkę z katalogu Conti gdzie było zaznaczone wszystko jak dla matoła A 6mm B 7mm X 3mm no i to, że ma być co 2 kostka nacięta o tak zaleca Conti.

Wyszło jak wyszło... Wszystko pojechał ta sama szerokością no i koślawo...

Możecie napisać co według Was najbardziej skopał?


Post Wysłano: 05 gru 2021, 13:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Aj tam dobrze jest, ja też na początku nacinałem jak zaleca producent, a później to już sobie multiway'e wyprodukowałem ze slików Remixa. I nawet nacinałem pod 5mm a mimo to opony dojezdziły do końca.
Najważniejsze to nie odsłonić drutów i zostawić bezpieczna warstwę gumy, ja tam zostawiłem cieniutko i dało rady.
Podstawa to użytkowanie takiej opony, naprawdę trzeba uważać, zakopanie się gdzieś na kamieniach to kaplica, wogole mielenie przez śnieg już jest ryzykowne do czego tam się pod spodem opona dokopie, ja zawsze ciałem gumy do granic możliwości i nigdy mi się żadna nie rozpadła przed końcem.


Post Wysłano: 05 gru 2021, 19:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Oki dzięki bardzo panowie :)

A może od napisać co według Was ten Hiszpan skopał najbardziej?

Coś ewentualnie poprawiać jak będę już w Pl na święta?


Post Wysłano: 05 gru 2021, 20:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 sie 2007, 23:29
Posty: 1617
GG: 0
Lokalizacja: wielkopolska

Cytuj:
Oki dzięki bardzo panowie :)

A może od napisać co według Was ten Hiszpan skopał najbardziej?

Coś ewentualnie poprawiać jak będę już w Pl na święta?
Chłopie, jeździj i nie kombinuj.

_________________
---------------------------------------
7xMAN 1xIVECO 1xVOLVO
---------------------------------------


Post Wysłano: 05 gru 2021, 23:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2020, 14:04
Posty: 62

Cytuj:
:oops: ewidentnie mu nie poszło
Bardziej chodziło mi o rozwinięcie tych 2 opinii pod fotkami...


Post Wysłano: 19 gru 2021, 2:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 maja 2013, 21:26
Posty: 784
Lokalizacja: Myślenice

Cytuj:
później to już sobie multiway'e wyprodukowałem ze slików Remixa. I nawet nacinałem pod 5mm a mimo to opony dojezdziły do końca.
Bo Michał ma więcej gumy pod bieżnikiem. Wszystkie nacina się na +3mm a Michelin dopuszcza +4mm i ma spory zapas jeszcze, dlatego na +5 mu krzywdy nie zrobiłeś. Jednak na pogłębionych w KAŻDYM wypadku z mieleniem trzeba uważać.

_________________
PNEUMASTER Profesjonalny Mobilny Serwis Opon Wulkanizacja 24h
https://pneumaster.eu
https://facebook.com/SerwisOpon24/
https://g.page/SerwisOpon?share


Post Wysłano: 02 maja 2022, 20:43
Awatar użytkownika

Moderator

Offline

Offline

Moderator

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 lut 2012, 17:34
Posty: 1936
Samochód: w ETS'ie
Lokalizacja: Sthlm

Dawno nic się tu nie działo to może ja o coś zapytam.

Szefo zrujnował się na nowe opony na ciągnącej, wszystko fajnie tylko po ponad 3kkm są dalej cholernie śliskie. Jadąc samym koniem czuje się jakbym płynął po drodze a na zakrętach czy rondach trakcja miga jak szalona na suchej drodze
Opony: Goodyear UltraGrip MAX D
Po ilu km u was guma się „ułożyła”?

_________________
Jeździłem na swoim zanim to było modne
Żyj tak żeby na starość powiedzieć: kuurła kiedyś to było


Post Wysłano: 02 maja 2022, 21:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

U mnie na Goodyear KMAX D praktycznie od początku było stabilnie, ale te UltraGrip choć podobne, to takie wielosezonowe zimówki, więc to pewnie już taki ich urok.
Ogólnie to tak do miesiąca czasu nawet niektóre opony potrzebują.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 02 maja 2022, 21:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5095
Samochód: orange i grafitowy

Ja bym zasugerował sprawdzenie ciśnienia w oponach.
Moje remixy tak po 20 tysiącach się ułożyły no ale ja mało jeżdżę.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 02 maja 2022, 22:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lip 2008, 13:12
Posty: 395
Samochód: Volvo FM9 Volvo fl6 11

Kelly Armorsteel MSD z grupy Goodyear auto pływało strasznie na początku, ułożyły się po miesiącu około 2000km ciężkiej jazdy 10t na moście pusty.

_________________
>>> STAR-TREK RULEZ <<<


Post Wysłano: 06 maja 2022, 20:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Online

Online

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2604
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Siemano.

Pod mieszane wożenie 50% lekko lub pusto i 50% max obciążenie na napędzie rozglądam się za oponą napędową w rozmiarze 315/70 22.5.

Michelin X Multi D lub Conti Hybrid HD3. Czy Michelin w Remixie jest w ogóle warty uwagi? Jak ma się Remix do nowej gumy pod względem przebiegu? Ewentualnie co innego, nie budżetowego? Z naciskiem na dobre odprowadzanie wody, oszczędność paliwa sprawa drugorzędna.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Post Wysłano: 06 maja 2022, 21:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Trudno powiedzieć jak wygląda remix robiony dziś, bo jak założyłem w 2013 roku to zrobiły chyba pół banki, fakt że fula wożone było mało ale one były w tej cenie co sava/dębica więc ogólnie to wyszły super. Ja tu o nich pisałem wcześniej więc trza poszukać, nacinałem je ze dwa razy i one są dalej na felgach pod ciśnieniem, jak by się uparł to by jeszcze je wrzucił do auta i by pojechały :mrgreen:


Post Wysłano: 27 maja 2022, 9:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lis 2015, 12:13
Posty: 42
Samochód: SCANIA R420

W niedługim czasie muszę zmienić opony na napędzie 295/60, do tej pory jeździ Dunlop SP446 i jestem zadowolony ale auto będzie raczej do końca roku używane i myślałem założyć coś tańszego, może ktoś jeździ np. na Falkenie? Chińczyka nie chce, coś normalnego w dobrej cenie żeby dało się auto na mokrym utrzymać, coś polecacie?


Post Wysłano: 27 maja 2022, 21:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3609
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Tańsze od Dunlopa i z lepszą trakcją będą Matadory. Sava też może być, tylko szkoda, że w tym rozmiarze nie ma jeszcze nowego modelu Orjak 5.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 9 z 14 [ Posty: 271 ] Przejdź na stronę Poprzednia 17 8 9 10 1114 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: