Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 22 lip 2008, 11:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Znacie jakiś sposób znalezienia, na jakiej dziurze poszły oringi tulei , bo mi się woda dostała do misy olejowej a to chyba jest najczęstrza przyczyna, tak żeby nie wyciągać wszystkich tulei i wymieniać na nowo wszystkiego ?


Ostatnio zmieniony 23 lip 2008, 9:49 przez maniek2000, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 22 lip 2008, 19:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

o jaką chłodnicę ci chodzi ?


Post Wysłano: 23 lip 2008, 9:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Sorki, już poprawiłem woda mi się dostaje do misy olejowej.


Post Wysłano: 23 lip 2008, 12:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

Jesteś pewien ,że woda dostała się do oleju przez nieszczelność oringów na tulei. Może to być także przez chłodnicę oleju, uszczelka pod głowicą czy przez samą głowicę (najmniej prawdopodobne). Ja akurat ostatnio robiłem silnik u znajomego mechanika bo mi akurat uszczelki poszły też w F2000


Post Wysłano: 23 lip 2008, 12:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

To jest man 19.403 i nie ma chłodnicy oleju, a jak by była to bardzej chłodnica oleju skrzyni biegów, a tam jest wszystko ok. Uszczelka pod głowicą? raczej nie bo na zewnątrz nie widać wycieków, a z tego co wiem w manach tych jak walnie uszczelka głowicy to woda wydostaje się na zewnątrz a nie do cylindra.


Post Wysłano: 23 lip 2008, 13:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

witam. A wymieniasz w nim filtr oleju tam jest zdjęcie http://moto.allegro.pl/item389642015_ma ... 8_rok.html
Man 19.403 i masz filtr oleju na 2 zdjęciu i jego podstawa jest chłodnicą i nie ma bata żebyś tego nie miał masz podwójny albo pojedynczy filtr oleju. A jak nie wierzysz to podaj numer ramy to ci sprawdzę dokładnie Ty chcesz się brać sam za remont silnika. A z skąd w ogóle jesteś z jakiego miasta????


Post Wysłano: 23 lip 2008, 20:18

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 21:02
Posty: 299
GG: 7810080

I jak znalazła się?????


Post Wysłano: 25 lip 2008, 10:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 10:45
Posty: 38
Lokalizacja: Sląsk

Oczywiście że tak. Filtr oleju silnikowego nie ma nic wspólnego, jak z chłodnicy ubywa wody a dostaje się do oleju silnikowego.
Zdiołem mise olejową silnika, i wystarczyło poczekać cieknie woda na 3-cim cylindrze widać od dołu silnika. Teraz się zastanawiam czy jak wymienie tuleje w niej to nie wylezie mi woda w innych dziurach, po uruchomieniu silnika.


Post Wysłano: 06 sie 2008, 14:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 sie 2007, 13:19
Posty: 7

Witam
Mam trochę podobny problem i może ktoś pomoże.
Mamy na bazie MAN F2000 z 1999 roku. Jest to typ 41.464 8X4/4 FD.
Od momentu zakupu w Niemczech nie możemy dojść z nim do porządku.
Otóż przy jeździe na pusto wszystko jest ok. Nie ma żadnych problemów.
Przy podczepieniu naczepy i jeździe z obciążeniem auto strasznie słabnie, a co najgorsze wywala wode (cala chłodnica jest w nalocie po wyciekającej wodzie). W czasie trasy 1000km trzeba dolać około 18 litrów wody, gdyż tyle jej ubywa.
Może ktoś ma jakiś pomysł co z tym zrobić lub potrafi to naprawić.
Jeśli tak to proszę o kontakt.


Post Wysłano: 06 sie 2008, 14:53
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7217
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Którędy dokładnie wylatuje woda czy przez korek z prawej strony zbiornika, czy z pod zbiornika gdzie się łączy zbiornik z chłodnicą jest taki oring który uszczelnia połączenie czy moze gdzieś jest chłodnica dziurawa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 06 sie 2008, 21:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Co do mocy, to sprawdź gumowe rury od intercoolera, w wersjach 464 lubią pękać. :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: