Cytuj:
hej,problem to jest bo nawet gdy wymienisz uszczelkę pod głowicą to po odpaleniu płyn i tak bedzie zapierdzielał bo.. poszły oringi na tuleji i tuleja mogła sie zapaść i tak z takiej niby małej usterki robi troszkę roboty bo trzeba wyciągać tuleje i wymieniać oringi a i to może nie pomuc i trzeba bedzie frezować pod tulejami i dawa c podkładki miedziane albo nowe nadwymiarowe i wtedy trzeba pierścienie na tłokach wymienić!! a możesz powiedzieć czy czasem nie przegrzałeś tego mana??? pozd
Kolega pisze sporo prawdy ale jedna rzecz niekoniecznie. Mianowicie z tymi oringami pod tuleja. Nie koniecznie to jest to. W uszczelce sa kanaly wodne i mialem taki przypadek ze przerwala sie ta sylikonowa obwodka na uszczelce i plyn poszedl gora. Takze jak rozbierzecie to zobaczycie. Do reszty nie mam zastrzezen, sam przerabialem to z podkladkami. Narazie chodzi.