Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 wrz 2012, 15:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 13:21
Posty: 53
GG: 16108747
Lokalizacja: Zawiercie

Witajcie.

Chciałbym się dowiedzieć jak zamontować do Chińczyka na dach trąbki ? Czy kupic je z kompresorem czy lepiej wpiąć się w obieg powietrza w samochodzie.


http://allegro.pl/klakson-chrom-fanfara ... 05909.html


Czy jest dużo roboty aby takie trąbki podpiąć pod orginalny klakson ?


Post Wysłano: 05 wrz 2012, 16:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 cze 2011, 23:31
Posty: 184
GG: 3477552
Samochód: MAN 12.224 Sprinter 412 Atego 1528

Poszukaj czegoś na wysypisku bo te z linku po zimie nie będą się niczym od nich różnic. oczywiście nie mowie o markowym sprzęcie używanym


Post Wysłano: 05 wrz 2012, 18:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lip 2012, 13:21
Posty: 53
GG: 16108747
Lokalizacja: Zawiercie

Dobra co z montażem ?


Post Wysłano: 05 wrz 2012, 21:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 kwie 2009, 1:47
Posty: 232
Samochód: 2004 volvo vnl64t300
Lokalizacja: Bychawa

Ja podłączyłem się pod przewód, którym zasilane są siedzenia, a w szafce nad szybą zamontowałem mechaniczny zawór do ich używania.


Post Wysłano: 06 wrz 2012, 4:16

Montaż... dla jednego prosty, dla innego niczym Węzeł Gordyjski.
Ale do tematu:
1. Montaż trąbek - do spoilera, czy do dachu? Ja wybrałem montaż do spoilera dachowego. Dlaczego? Mniej roboty choćby nawet ze ściąganiem tapicerki, problemów z ewentualnymi nieszczelnościami też nie będzie.
2. Zasilanie pneumatyką - z instalacji, czy kompresor? Wybieram z instalacji. W DAFie, wpiąłem się w tekalana "6" doprowadzającego powietrze do standardowego klaksonu. Tekalan poprowadzony pod kabiną, za kominem do elektrozaworu umieszczonego możliwie najbliżej trąbek - "uderzenie" 10 atm. robi swoje.
3. Sterowanie - od zwykłego klaksonu, czy osobny wyłącznik. Mam osobny wyłącznik typu "reset" (sterujący elektrozaworem, sterowanie poprowadzone równolegle z tekalanem pod kabiną), aczkolwiek można do zwykłego klaksonu. Pozostaje sprawa, jak sterowany jest elektrozawór w Volvie - zwierana jest masa na kole kierownicy, czy może plusowy. A to już poddaję pod rozważenie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... highlight=


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: