Cześć,
zapewne trochę późno, ale lepiej późno niż wcale
Są tylko dwie możliwości, aby olej znalazł się w tym siłowniku:
1. Olej z układu pneumatycznego pojazdu.
2. Uszkodzone/wypchnięte uszczelnienie od strony skrzyni biegów.
3. Jest jeszcze kilka innych, ale te zdarzają się niezwykle rzadko.
Innej możliwości nie ma.
Olej w tym urządzeniu powoduje wypłukanie specjalnego smaru, który doszczelnia go w środku.
Smar ten redukuje również wewnętrzne tarcia pomiędzy elementami, ale to już tak odbiegając od tematu.
Ogólnie servo jak najbardziej do regeneracji (specjalizuje się w naprawach tych servoshiftów z ZF), ale nie polecam tego robić samemu, bo wewnętrzna budowa nie jest taka prosta jakby się można było tego spodziewać a niewłaściwy montaż może spowodować uszkodzenie synchronizatorów w skrzyni.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy z tym servo to zapraszam na PM.
Pozdrawiam.
Zimny.