Cytuj:
Porownac cisnienie doladowania w EDC z rzeczywistym mierzonym manometrem.
Jak sprawdziles dolot to sprawdz i wydech , przyslone na EGR oraz przyslone hamulca wydechowego.
Jak i wydech bedzie w porzadku to mozna szukac przyczyn w zapowietrzonym ukladzie paliwa lub w samej turbinie. Ciezko znalezc usterki ktore tylko troche odbiegaja od normy
.
( ustawienie zaworow oraz EVB tez moga byc przyczyna tej usterki )
Manometr podlaczaczony pod kolektor i dalej niedoładowanie,wydech nie był ruszany a przed remontem auto smigalo wiec raczej bym to wykluczyl,EGR dla swietego spokoju zaslepiony blaszka wiec tutaj tez odpada a klapa od gorskiego działa dobrze,sprawdzalismy go na odpalonym silniku i po dmuchnieciu w zawor auto dosc mocno dusi wiec tu tez będzie ok. Szmata wogule nie wchodzi w gre
Mam jeszcze jedno pytanie bo była tagze robiona skrzynia a dokładnie 7 bieg może tam cos być nie tak?Jakis czujnik czy cos?EDC nie wykazuje zadnego bledu ale może jest tam jakiś czujnik który ma wpływ na moc? dzięki za wszystkie podpowiedzi i licze na więcej bo auto dalej nie jedzie.Jeszcze jedno luzy zaworow ustawione wg. instrukcji i lipa zrobiliśmy na probe trochę większe ale bez zmian.