Cytuj:
polowki powinny przeskakiwac niezaleznie od predkosci, jezeli masz problem z polowkami to po galce lewarka powinienes sprawdzic zawory sterujace przy silowniku sprzegla i z boku albo na gorze skrzynki juz dokladnie nie pamietam. podobny problem mialem w FH12/2005 i tam uszkodzone zostalo lozysko na walku sprzeglowym poprzez brak smarowania.holowali go z naczepa 300 km nie odlaczajac walu lub polosiek.pozdrawiam
polowki powinny przeskakiwac niezaleznie od predkosci, jezeli masz problem z polowkami to po galce lewarka powinienes sprawdzic zawory sterujace przy silowniku sprzegla i z boku albo na gorze skrzynki juz dokladnie nie pamietam. podobny problem mialem w FH12/2005 i tam uszkodzone zostalo lozysko na walku sprzeglowym poprzez brak smarowania.holowali go z naczepa 300 km nie odlaczajac walu lub polosiek.pozdrawiam
Scania to raczej nie Volvo te auta mają całkiem inny obwod manewrowy połówek.
Jeżeli skrzynia zostaje w położenu neutralnym to prąd dochodzi tylko nie ma na tyle siły żeby przerzucić na połówkę w tak krótkim czasie zapewne oringi są spieczone i stawiają opór.