Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Witam wszystkich. Potrzebuję pomocy. Mam problem z Renault Magnum 440. Chodzi o to że samochód z ostatniej trasy wracając z GB stracił trochę na mocy lecz został załadowany i z powrotem pojechał i pojawił się problem przed belgią auto jeszcze znacznie straciło na mocy. Aż zgasło i jest teraz problem już z odpaleniem szofer dźwignął kabinę wymienił filtry i odpowietrzył. Auto chwilę pochodziło i zgasło po czym ponownie chciał zapalić lecz już nie chce zapalić. Gdy pod pompuje pompką zapali go lecz musi cały czas pompować żeby silnik nie zgasł. Jeśli przestanie po chwili zgaśnie.
Proszę o pomoc w czym tkwi problem?? :roll:


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

kolego sprawdz siatke w smoku...ewidentnie nie dostaje paliwa...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

kolego siatki sprawdzone zostały :/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

to coś się dzieje z pompą zasilającą jeżeli odrzucimy filtry i zapowietrzający się gdzieś układ...albo zawór przelewowy na powrocie...wyciągnąlem teraz instrukcje i jest on umieszczony w układzie powrotnym paliwa na wyjściu z bloku silnika- wygląda jak taki kruciec..jego nastawa określa ciśnienie paliwa na zasilaniu które powinno być okolo 4 bary

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Ostatnio zmieniony 15 lut 2010, 22:08 przez tiger918, łącznie zmieniany 1 raz.

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 mar 2009, 23:17
Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów

Jeśli masz jak to sprawdz ciśnienie na filtrach bo może pompka paliwa pada


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Cytuj:
to coś się dzieje z pompą zasilającą jeżeli odrzucimy filtry i zapowietrzający się gdzieś układ...albo zawór przelewowy na powrocie...wyciągnąlem teraz instrukcje i jest on umieszczony w układzie powrotnym paliwa na wyjściu z bloku silnika- wygląda jak taki kruciec..jego nastawa określa ciśnienie paliwa na zasilaniu które powinno być okolo 4 bary
Bez wymiany się nie da nic zrobić?
Po której stronie się znajduje ten zawór bym był wdzięczny bardzo. Może jak przewód zegnę to coś da czy nie?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

spróbój przygiąć powrót ale trudno powiedzieć czy coś da...po prawej stronie silnika(czyli pod nogami pasażera) obok pomp jednostkowych

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Więc skontaktuje się z szoferem aby przygiąć przewód i zobaczymy czy coś da.
Jeśli nic nie pomoże potrzebna będzie wymiana?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 cze 2009, 21:14
Posty: 429
GG: 8174728
Samochód: B8
Lokalizacja: ŁÓDŻ-SULEJÓW

trudno powiedziec to taka diagnoza na odległość i po sprawdzeniu układu niskiego ciśnienia bedzie można powiedziec czy coś do wymiany i co...

_________________
SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74
TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy:
https://www.facebook.com/groups/235395747040110/


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Myślę, że to raczej nie będzie pompa paliwowa, bo tak nagle by nie umarła. Albo to bedzie zawór ciśnieniowy paliwa, albo jest jeszcze opcja, że przetarł sie przewód zasilający paliwem. Dzieje się to często pod opaską przy ramie z prawej strony silnika kawałek przed pompą zasilającą.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 sty 2010, 15:01
Posty: 116
GG: 0
Samochód: MAN

W samochodzie osobowym Renault Laguna II jest taki zwykły zaworek przed pompą paliwa na wężyku... znam taki przypadek, że po prostu sam z siebie się zamknął i auto nie dostawało paliwa... wystarczyło go otworzyć i wszystko było w porządku, a przez to straciliśmy ze 2 dni. Może w ciężarówce też taki jest? Warto sprawdzić, czasem rozwiązanie jest banalne :)

_________________
B - sierpień 2006, C - lipiec 2009, E - wrzesień 2009
“Zauważyliście, że każdy jadący wolniej od nas to palant, a szybciej - szaleniec” (George Carlin)
Na nic koni kupa, gdy kierowca dupa!


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Cytuj:
Myślę, że to raczej nie będzie pompa paliwowa, bo tak nagle by nie umarła. Albo to bedzie zawór ciśnieniowy paliwa, albo jest jeszcze opcja, że przetarł sie przewód zasilający paliwem. Dzieje się to często pod opaską przy ramie z prawej strony silnika kawałek przed pompą zasilającą.
Auto w czasie trasy straciło na mocy i dymiło aż zgasło. Jak ręczną pompką pompuje silnik wchodzi na obroty i równo pracuje.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 wrz 2008, 16:36
Posty: 73
GG: 0
Samochód: Renault

Trudno dokladnie określić jaka jest przyczyna, ale niech kierowca sprawdzi te przewody paliwowe przy ramie z prawej strony koło silnika. Niech pompuje pompką a potem popatrzy czy nie ma tam zawilgocenia.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Cytuj:
Trudno dokladnie określić jaka jest przyczyna, ale niech kierowca sprawdzi te przewody paliwowe przy ramie z prawej strony koło silnika. Niech pompuje pompką a potem popatrzy czy nie ma tam zawilgocenia.
Przewody wszędzie suche jutro będzie pompa zasilająca u niego w Belgi więc się wszystko rozstrzygnie...


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 sty 2010, 21:46
Posty: 76
Samochód: -SCANIA-RENAULT-

Myślę że temat to zamknięcia... Problem rozwiązany. Pompa zasilająca do wymiany była i wszystko wróciło do normy :wink: .

Szczególne podziękowania dla "Tigera " :wink: :] Dzięki jeszcze raz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 15 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: