A jeszcze zauważyłem w tym moim wehikule, że do 1600 obrotów nic sie nie dzieje.. motor wogóle nie ciągnie... Dopiero po tych obrotach (czyli już za zielonym polem) i z pedałem w podłodze zaczyna naprawde ciągnąć ten motor. Na postoju silnik rozpędza się do ~ 2200 obrotów i koniec (pedał wbity w podłoge) Może tam jest jakaś regulacja tego pedału bo wydaje mi się, że powinna zamykać obrotomierz..
Po wymianie turbo jest lepiej odczuwalnie ale dalej to nie jest to co powinno być. Doładowanie podczas jazdy dochodzi do 1,7 - 1,8 bar(nie za mało? pedał w podłodze i 1700 obrotów) MAX wg TEXY. Był zapamiętany błąd - elektrozawór ITC - usterka mechaniczna lub hydrauliczna.
PS. Bardzo dziękuje MechanikSochaczew za schematy. Naprawde super gościu. Pozdrawiam i dzięki jeszcze raz
Mam nadziej, że dzięki Twojej pomocy to auto zacznie nareszcie jeździć normalnie....